Terratinta Group
Terratinta Group tika dibināta ar vīziju radīt kaut ko unikālu keramikas nozarē. Sākot ar Terratinta Ceramiche 2010. gadā, zīmols ieviesa savu raksturīgo stilu – siltu minimālismu, apvienojot Skandināvijas ietekmes ar pievilcīgām krāsām un dizainiem.
Gadu gaitā grupa paplašinājās, iegādājoties Ceramica Magica, vēsturisku Itālijas zīmolu, un 2018. gadā uzsākot Sartoria, kas veltīta krāsas un dekorācijas izpētei mazos formātos. Terratinta Group stiprums ir tās zīmolu ģimenē, no kuriem katrs ir ar savu identitāti, taču visi vienoti ar kopīgu kaislību pret amatniecību un inovācijām. Balstoties uz Itālijas keramikas tradīcijām, grupa apvieno mantojumu ar mūsdienu dizainu, piedāvājot drosmīgus risinājumus arhitektūrā un dizainā. Tā stāsts, kuru vada kaislība un zināšanas, ir nepārtraukta uzlabošanas ceļojuma pieredze, koncentrējoties gan uz tradīcijām, gan keramikas nākotni.