Haworth
Haworth, ko 1948. gadā dibināja G.V. Hēvorts (G.W. Haworth), ir privāts uzņēmums un globāls līderis līgumprojektu (contract) mēbeļu industrijā. Tas aizsākās ar pieticīgiem pirmsākumiem — koka mēbeļu izgatavošanu kādā Vidusrietumu pilsētiņā Mičiganas ezera krastā —, bet ir attīstījies par starptautisku uzņēmumu ar uzsvaru uz "Organisko darba vidi" (Organic Workspace), kas palīdz cilvēkiem strādāt ar maksimālu atdevi.
Haworth atšķiras ar trim pamatpīlāriem, kas kopā veido zīmola identitāti: Ģimenes īpašums, Globāla pieredze un Dizaina virzīts redzējums. Tāpat arī viņu mantojums, ko stiprinājušas trīs vienas ģimenes paaudzes un vada vērtības, kas ir Haworth kultūras stūrakmens. Kā ģimenes īpašumā esošs, privāts un 2 miljardus dolāru vērts globāls uzņēmums, Haworth spēj domāt ilgtermiņā. Viņi nepieņem lēmumus, balstoties tikai uz viena finanšu ceturkšņa rezultātiem — viņi pieturas pie izvēlētā kursa. Ģimenes īpašumtiesības un atbildības sajūta veicina investīcijas nākotnē, kas sniedz labumu klientiem, darbiniekiem un sabiedrībai. Zīmols izstrādā, iegūst un ražo produktus tajos tirgos, kur tie arī tiek piegādāti, nodrošinot risinājumus, kas pielāgoti konkrētām kultūrām un klientu vēlmēm, nodrošinot lielāku elastību un ilgtspējīgākus piegādes risinājumus. Pateicoties globālajai klātbūtnei un ideju daudzveidībai, zīmols spēj nodrošināt augstākās klases dizaina domāšanu klientiem jebkurā pasaules vietā. Haworth līdzsvaro veiktspēju un estētisko pievilcību visā, ko viņi dara klientu labā. Viņiem ir Dizaina centri Itālijā, Vācijā, Ķīnā un ASV. Haworth arī meklē talantus visā pasaulē un sadarbojas ar mūsdienu vadošajiem arhitektiem un dizaineriem, lai klientiem piedāvātu svaigas idejas un iespējami labākos produktus un risinājumus.