Gan
GAN ir iekštelpu un ārtelpu zīmols, kas pieder GANDIA BLASCO GROUP, un reizē arī šī grupas stāsta sākumpunkts. 1980. gadu beigās, pēc četru gadu desmitu ilga ceļa, uzņēmuma prezidents Hosē Gandía-Blasco pārveidoja savu ģimenes uzņēmumu. Uzticīgs uzņēmuma izcelsmei, viņš attīstīja jaunas tekstila līnijas mājoklim, īpaši pievēršoties dizainam un iekļaujot paklājus sortimentā. Tā radās oriģinālais GAN.
GAN komanda ir apņēmusies saglabāt zīmola būtību. Ar nepārtrauktu mācīšanos, neatlaidīgu izpēti un nelokāmu uzticību tradicionālajām tehnikām un laikmetīgajam dizainam zīmols tiecas nodrošināt, ka amatniecība attīstās un saglabājas. GAN mērķis ir veidot kolekcijas, kas kļūst arvien ilgtspējīgākas, apzinātākas un veltītas visu iesaistīto cilvēku labklājībai. 2004.gadā Hosē Gandía-Blasco Kanales sāka sadarbību ar Mapi Mileti, lai izpētītu tradicionālās paklāju aušanas tehnikas Indijā. Būdami seni draugi ar līdzīgām gaumēm un uztveri, viņi apvienoja savu vīziju un komandas entuziasmu, lai izveidotu GAN — zīmolu, kas apvienotu GANDIABLASCO tekstila radītos darbus vienotā piedāvājumā. Kad Mapi Milete 2008. gadā kļuva par GAN radošo direktori, viņa definēja zīmola virzienu. Rūpīgi izvēloties dizainerus sadarbībai un attīstot inovatīvas amatniecības tehnikas, lai atbalstītu viņu darbu, viņa veidoja GAN būtību: tradicionālās meistarības un mūsdienu dizaina simbiozi.